kızlar ayın 15inde kızımın doğum gününü kutladık anneannemlerin bahçesinde. o günden beri annemle kızımın bide benim bacaklarımızda sivrisnek ısırığı gibi yaralar çıkmaya başladı yani ben ısırığı o an hissederim ama his yok bi bakıyorum şişmiş. şiştiğini görünce kaşıyasım geliyo ama kocaman kocaman kayısı çekirdeği boyunda. bu nedir ya şu siyah sivrisinekler falanmı ısırdı acaba. annem diyoki bahçede bizi bişey ısırdı şimdi çıkıyo meydana. çok saçma değilmi ya odamızda elektrikli detan takılı sivride gelmiyo anlam veremedim bacaklarımın heryeri bu şekilde