Kızlar selam bebeğim 3 ay 17 günlük son 4 gündür baş parmağını emmeye başladı uykusu geldiğinde daha çok emiyor hatta bugün baş parmağını emerek uykuya daldı. Normal de memeyi emerek uyuyor aktif emzirmeyi denedim ama emdikçe uyuyor küçük diye de zorlamadım. Görümcelerim falan 6-7 yaşına kadar emmiş eminim ki kayınvalidem AA aynı bize çekmiş diyecek.(onun için emmesi sorun olmaz yeterki onlara benzemiş olsun) Sizce normal mi baş parmak emmesi, ellerini emmesi normal çünkü keşfediyor diye biliyorum ama parmağını sürekli emiyor hatta uykuya dalıyor. kontrole daha var doktora soramıyorum