Kuzeymiram Vicudunun her yerinde var doktora gottik ama bisey yazmadi neden acaba ayak altina kadar var, basina gelen varmi
Song Kuzeymiram ne dedi kı doktor bırşey yazmadı ısilik felan olsa tamam duş şu bu ama kabarık gıbı ateşı çıktı mı el ayak hastalığı mı acaba
tavsaninannesi Kuzeymiram alerji döküntüsğnr de benziyor isilik olsa tüm vücut aynı anda çıkmazdı sanırım
Kuzeymiram Allah askina yorum yapin ya kaynana kavga postumu olmasi gerek gozunuzu sevim yani basina gelen olmustur yorum yapsaniz ustte kalsa
Kuzeymiram Song bir kac gun once hastaydi 38 bucuk atesi vardi enfeksiyonu vardi antibiyotik ve dilven kullandim iglesti ertesi gunu boyle seyler cikti vucidunda kabarik degiller
Song Kuzeymiram al ayak demediyse bence antibıyotık dokunmuş canım kullanma doktora tekrar gidin ınkanınınz varsa
Kuzeymiram Song atibiyotigi biraktim , dun gittim zaten 2 3gune gecmezse tekrar gel dedi ama kasiniyormu acaba cok agliyor gecr zor uyuyor eli hep kulaginda ya uzuluyorum