co2041 Doğum yapalı 1 yıl olacak neredeyse. Düzenli adet oluyorum her ay ama kanama yoğunluğu çok fazla. Acaba böyle mi devam eder daha vücudum toparlanmadi mı diye düşünüyorum var mı aranızda bu durumu yaşayan?