Kuzum bu emme problemlerini herkes yaşıyor sakin kal kasma kendini, ben de sezeryan doğurdum 17 gunluguz bugün ve benimde ucum yok , ilk 3-4 gün mama takviyesi yaptım ama durmuyordu benim ki doymuyordu evlatcm silikon göğüs ucu denedim tekrardan ve aldı şuan mama vermiyorum , sen silikon ucla dene bebeğin alacaktir ama ağlama sakın ol , şuan ne yaşadığını hissediyorum biliyorum ama sakın ol mücadele et sürekli bebegini silikon uca yapiastir emevektir