İlk günden beri emzik tutan bebeğim iki haftadır falan ben tutmazsam emziği atıyor bu yüzden uyanıyor sürekli aynı kısır döngü. Emmek istiyor meme verince fazlasını kusuyor emziğini verince de benim tutmamı istiyor hatta ben tutarkende elimi tutuyor sımsıkı 😂 elimi tutacagina memeyi tutsana oğlum 😂