Sybabys kahverengi bölgenin tamamını ağzına aldığından emin olun. Ucunu emiyorsa boşaltamaz. Gerçi sütünüz çoksa, bebek doyuyorsa, kilosu iyi ve çişli bez sayınız günde en az 5-6 ise göğsünüzün tamamını boşaltmak zorunda değil. sağın stok yapın. İleride ek gıdaya geçince kullanırsınız nam nam çok güzel yiyorlar
Doktor tavsiyesi ile 6 aylık donmuş sütlerimi kullanıyorum, bal kabağı pişirip süte koyuyorum hatta biraz da irmik afiyetle yiyorlar 🌸🤗