Kızlar selam oğlum 3 yaşında 6 gündür ishal burun akıntısı 37,5-38 arasında giden ateşi vardı evden calpol pedifen dönüşümlü vererek düşürmeye çalışıyordum iki gündür ateş 39u geçti dün acile gittik çocuk doktoru görmeli dedi antibiyotik verip yolladı gece çok yğkseldi ateşi hiç uyumadım sabaha kadar. Bu kadar uzun ateş neden olur başına gelen var mı oğlum doğduğundan beri 3. ateşlenişidir ateşlenen bir çocuk değil o yüzden yıprattı çok ateş.
Birde bayram dolayısıyla ailemin yanındayım hepimizde grip boğaz ağrısı başladı dün doktora söyledim korona olabilir mi diye doktor dalga geçti bayramda muhabbet edecek başka şey bulamıyor musunuz siz dedi halbuki vakalar artmış korona neden olmasın dimi ? Birde çocuklara test yapılıyor mu biliyor musunuz