pandemibebegi bu anlattıklarınız üstün zeka değil gibi. Erken konuşmuş sadece o kadar, maşallah. Benim oğlum 14 aylıkken bordo, lacivert, lila dahil tüm renkleri biliyordu. 16 aylıkken 10’a kadar sayıyordu hem türkçe hem ingilizce. 18 aylıkken a’dan z’ye kadar tüm harfleri tanıyıp sırasıyla sayıyordu hem türkçe hem ingilizce aksan ile. Ben bundan sonra çok korkmuştum üdtün zekalı mı bu çocuk diye. Hemen padagoga götürdüm. Çok şükür ki öyle çıkmadı. Algısı çok açık, beyin zehir gibi çalışıyor. Korkulacak hiçbir şey yok demişti 🙏🏼 Siz de bence götürün yine de. Belki farklı bir şeyler görebilir doktor. Geç kalmış olmayın sonra.