Damla29 Rezenecayi ateşimiz olmadı şükür ki kusma ishal var bende hafif ateş vardı iğne yaptı doktor emziriyorum deyince aşırı halsizdim oğlum da topladı sadece probiyotik veriyorum o kadar
Damla29 Mrvuck cok yogunsa kusma gidin doktora biz fışkırarak ve üst üste defalarca kustuk hemen acile gittik ishalde o denli fazlaca