Ebrar45 Tekrar mı dagıtıma mı cıkacak acaba dün gelecekti evde yoktum gonderdi takibe oyle yazmışlar basına gelen oldu mu
Ebrar45 iremnr bende oyle tahmin etmistim yetismedi ddmek ki geri gitmesini istemiyorum ondan yinede bi sorayım demistim bugun pazar olunca calışmazlar galiba yarına artık
Pinos06 @Ebrar45 Allah o kargoistin. Kargomu dağıtıma çıkarıp çıkarıp bi türlü getiremediler sonra iade oldu mesai saati içinde arayın bence mutlaka.