Esralparslan1 Kızlar merhaba doğum yapalı 3 ay oldu göbeğim var ve göbek deliğimin üstü buruşuk 🥹🥹 kalıcı olarak kalacak mı yoksa geçer mi başına gelen var mı 🥹
Esralparslan1 nisammom Ayy çok mutlu oldum çatlakların varda bu buruş buruş 🥹🥹 doğumdan ne kadar zaman sonra geçti sizin kardeşimle aramda 1 ay var oda Sezeryan doğum yaptı 20 günde hem göbeği indi hemde hiç buruşukluk olmadı bir tek öatlak oldu 🤤🤤
nisammom Esralparslan1 valla benim 6.aya kadarda vardı.ben spora başladım o ay . Çatlağım var ama buruşuk yok oldu. baya sıkı bir diyet ve ergin kırbaç 17 dk lik videosunu hergun yapıyordum.