Busra1999 doğumdan sonraki bir ay bebekler için 4 trimester diye geçiyor. Bebeğin hala kendini anne karnında zannettiği anne karnında olmak istediği bir dönem O yüzden temas ihtiyacı kundaklanma ihtiyacı karanlık sessizlik ihtiyacı çok fazla oluyor huzursuzluk duyuyor. Ancak o bir ayın sonunda bebek dış dünyaya daha adapte olmuş durumda oluyor. Ayrıca kadının lohusalık döneminde bittiği için süt üretimi normale giriyor. Bebek daha güzel doyduğu için daha sağlıklı uyuyor. Tabi bu ideal durum. Gazlı ya da kolik bebeklerde ya da alerjik bebeklerde bu durum geçerli olmuyor