SevdaNurumm kemal kükrer kullandım ben, yemeklerde salatalarda sirke kullanacağım zaman onu kullanıyorum memnunum. Normalde sirke sevmem salatada ama o güzel oluyor, güzel bir lezzet katıyor tek kötü yanı sabah domatese bile ondan kullanınca alışıyorsun, o olmayınca tadı güzel gelmiyor :)