Dcicek Merhaba güzel anneler bebeğim 8 Aylık oldu emzirirken neredeyse hiç göz teması kuramıyoruz sizde durumlar ne çok merak ediyorum🤗
sarmaliklahana Dcicek 10 aylık kıızm. Emzirirken ona bakmaz da biriyle konusursam yada telefon ile oynarsa gerınden kalkıyor direk sacımla yapısıyor aaaaaaaa diye bagırıyor 😆😆😆 o yüzden emzirirken genelde sacların koşarım onunla konusurum
pinooo Dcicek merhaba, çocuğunuzun durumu nedir? Arkadaşımın oğlu emzirirken göz teması kuruyor benim oğlum kurmuyor normalde bakıyor ama emzirirken sadece göğsüme bakıyor. Araştırırken sizin yazınızı gördüm merak ettim
Abc_1010 pinooo rmbzdmr merhaba benim kızım da emerken göğsüme bakıyor. Sizde durum nedir acaba? Şimdiden teşekkürler ☺️
rmbzdmr Bizde de durum aynı sadece göğsüme bakıyor doyduktan sonra bakıyor ama o da emmeyi bırakmış oluyor zaten 6,5 aylık şuan
rmbzdmr Abc_1010 merhaba, geç gördüğüm için kusura bakmayın lütfen. Benim sütüm çok azaldı gece verebiliyorum sadece ya da gündüz 1 kez falan hala göğsüme bakıyor bir değişme yok ama dediğim gibi artık çok gözlemleme şansım olmuyor😊