Bir kaç gün önce 39 derece ateşle acile gittik. Ve çocuk gözlerimin önünde 3 dakikalık ateş nöbeti geçirdi. Havale denmedi. Bilincini kaybetti. Hala etkisinden çıkamıyorum ve yeniden tekrar eder mi her ateşi olunca bilmiyorum. Daha önce de ateslendi ve bu durumu yaşamadım. Ben Corona oldum onun testi negatif çıktı sebebi bu mu bilmiyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı?