4 aylık bebeğim yaklaşık 1.5 aydır yüzüne yaklasinca alkış yapınca ve ya ani hareketler yapınca gözlerini kırpıyor korkuyor hemen normal zamanda kendineyken asla yapmıyor özellikle küçük ablasi var o çok hoyrat acaba ondan mı korktu temkinli bilemiyorum geçer mi bu nasıl geçirebilirim