Kızlar selamlar aklıma takılan bir şey var
Bebek uykuda da büyür derler ya sarilik vs atlattık o zaman 2 satte 1 uyandirdim şimdi sarılık geçti baktım 2 saatte 1 uyanmıyor ben de 3 saatte çıkardım kg alımı falan iyi şükür
Fakat en son gece 4.30 da emdi uyuyana kadar saatt 5 oldu 8.20 de uyandı süt sagayim dedim ama ana kucağına koydum uyuyor gibi gözler gidik
Şimdi derler ya açlık şekeri düşüyor falan mesela böyle uyusa Bi şey olur mu ?
Hani en fazla 30dk uyur belki benim oğlum derin uyumuyor malesef 🤔 kafama takıldı arkadaşım da aç olsa yıkar ortaligi diyor ama emin olamıyorum ne yapmaliyim