Esleminannesi28 Kızlar kızım 17 aylık bu son atak haftasını yasayan analar yasayıp bitiren analar ne olur beni bi rahatlatın kızım gece uyanıyor 2 2.5 saat oturuyor daha sonra gündüzleri uyumuyor sürekli aglıyor ne zaman gecer ne olur söyleyin
Ece Esleminannesi28 bizde aynı atak haftasındayız dün gece 2 de uyandı 4 te uyudu sabah 5 te uyandı hala uyumaya niyeti yok 😴
Memossannesi Esleminannesi28 onu bunu bilmem ama 4. Ay atak haftasindayiz 1,5 aydır cekiyorum hala da cekiyorum gecmedi bir türlü bıktım usandım ne zaman geçecek bilmiyorum
Esleminannesi28 @Memossannesi cok kısa zamanda gecer canım 1.5 ay gectiyse erken uyanmaları oluyor ama en zorunu sorarsan bana son atak haftası derim 😢