Tosbikkkk Kızlar istanbulda yaşıyorum sinek istilası oldu resmen semtte ya. Geçen sene yoktu böyle. Bu fişe takılan sinek kovalardan alsam bebeğe zarar verir mi?
miraneliz3402 Tosbikkkk ben hem vücut spreyi kullanıyordum hemde prize takılan çok şükür hiç bişey olmadi 3senedir kullanıyorum
Magnolina Tosbikkkk Mersin’de yaşıyorum burasi da aynı hergun ilaçlama yapılıyor her yerini yediler bebişimin
Aysegulmasal Tosbikkkk eski bir perdeniz varsa camlarınıza göre kesin küçük raptiyelerle cama o siyah/gri plastiklerinden tutturun raptiyeyi böylece çok ucuza sinekliginiz olur şahsen ben öyle yaptım 😄 hiç sinek ugramiyo eve😄