Hanımlar merhaba bir hafta sonra 3.ayını dolduracak bir kızım var. Emiyor kilo alımı da iyi ama elini sürekli ağzına götürüyor elini emiyor. Çok hırslanıyor. Elini yalıyor hatta. Üstünü değiştirirken bile elim yüzüne geldiğinde ağzını açıyor. Ama ağlamıyor hatta sesler çıkarıyor gülüyor. Bu durumu yaşayan oldu mu ?