Tubakarya Merhaba kızlar. Kızım iki buçuk aylık ve ben regl oldum. Süt miktarında azalma oluyormuş diyorlar zaten sütüm azdı mama kullanıyoruz. Sizde herhangi bir değişiklik oldumu reglden sonra?