Eloo005 öncelikle çok geçmiş olsun aynı problemi yaşayan birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum . Ben yenilebilir krem ile ve gümüş kapak ah hayatımı kurtardı. Krem yaşam kalitemi arttırdı . Çok mememnunum hala kullanıyorum kızım 14 aylık. Geçici günler , kolaylıkla geçmesini diliyorum