Merve0671 ben iki öğün besleniyorum öğlen ve akşam 18 dan önce bir şeyler yemiş olmaya çalışıyorum bu şekilde nerdeyse 20 kilo verdim 97 den 78,5 ları gördüm artık ve bol bol su tabi emzirirken çok takılmadım ben kiloya yeni yeni başladım dikkat etmeye