Nesrin57 Kızlar bebeğim 6 aylık , alışveriş merkezleri gibi yerlerin emzirme odasına girdiğinde ağlayarak kıyameti koparıyor susturamıyoruz , bir yere gidemiyoruz bebekle😕 sizce normal mi Yoksa Küçük kapalı yer fobisi mi var ne yapmalıyım
Oguuu26 Nesrin57 benimkide 15 aylık asansörden korkuyor binmiyor çığlık çığlığa ağlıyor bende bindirmiyorum🤷♀️
Snowglobe Nesrin57 yabancı bildiği için olabilir mi. Şuan kapalı alan falan bileceğini sanmam. Ki emzirme odasının normalde Bi ev odasından farkı olmuyo
Nesrin57 Snowglobe uzun yola gittik Bayram için mescitlerde falan durduk ağlamadı ama AVM nin emzirme odasında çığlık çığlığa ağladı durmadı orda arabaya koştuk valla😖aynı şeyi iki aylıkken hastanenin emzirme odasında da yaptı bu dördüncü oluyor , artık ben de böyle algılamaya başladım