Merhaba oğlum bir aylık. yaklaşık 1 haftadır hafif arada hapşırıyordu normal karşıladım. Sonra öksürdüğünü fark ettim küçük olduğu için bizim gibi öksürmüyor. Ama bu gece öksürmesi baya ilerledi korkmaya başladım. Daha önce başına gelen var mı ne yapmalıyım. O kadar dikkat ediyorum dışarı da öyle çıkarmadım. Nasıl soğuk aldı bilmiyorum lütfen yardımcı olun