gurbet_gelini12 Ya kızlar oğlum iki yaşına gırecek 4 Ağustosda ama bşr haftadır bişey yemıyor en sevdiği şeylerı dahi süt bile içmiyor zorla bir biberon canı ısterse neden böyle oldu normal mı 2 yaş sendromu mu anlamadım gittikçe zayıflıyor ya kafayı yıyecem
Deletedmom_109 gurbet_gelini12 dönemsel oluyor zorlamayın en sonunda acıkıp yemek yiyecektir. Diş olabilir mi diye düşündüm ama son ya da ilk azıları çıkıyor olabilir mi?
ipeku gurbet_gelini12 benmkide ayni canm ezelden yeme sorunu vardi tam duzelmisti cok şükür ne yazikki iki hafta olucak gene gittii 🤦 resmen ac duruyo
beroo34 gurbet_gelini12 benim kızımda farksız bugün çenesini tutup zorla çorba verdim valla yoksa git gide zayıflıyor bu sefer mideside küçülüyor küçüldükçe de iştahsızlaşıyor. Arada zorla ver bişey olmaz
Merve-250713 gurbet_gelini12 canım aynı oğlumda 2 yaşına 2 ay var yeme içme kesildi sadece meyve yiyor çorba yemek türü asla yemiyor kahvaltıda da sadece haşlanmış yumurta ve sürekli ağlıyor olur olmadık herşeye 😐🥴 kendini yerlere atıyor heralde sendrom diye tahmin ettik
Canselinkizi Ablamın kizida öyle canım kesildi sadece suyla yaşıyor resmen çok zorlamadan ver biseyler yoksa dahada yemez 3 çocuğunda öyle valh yemiyorlar sadece peynir yiyorlar ablam ne yaptıysa olmafi
gurbet_gelini12 ipeku hıç sorma ya yeminle günahım gelıyor artık 2 yaşında hemen hemen ama baktığında sankı 1 yaşında😢😢
gurbet_gelini12 beroo34 zorluyorum canım ıstemıyor sadece mıllet oldumu dalıyor yiyor arkadasım geldı onun sayesınde yedı biraz
gurbet_gelini12 Merve-250713 inatlaşma iştahsızlık 🤦♀️🤦♀️Nezaman bitecek ınsallah cok sürmez 4 ay atağı bir ay cektım Allahım kabus gıbıydı şiringala kaşıkla süt verıyordum içmiyordu ağlıyordum resmen
Aalya Merve-250713 ay 22,5 aylık kızımda oyle sevdiği çorbaları bile ıcmıor normalde çorba yer zaten sürekli.kahvaltı da hak getire yumurtanın çeyreğini yiyor 🤦♀️ Çok daraldım ben de
beroo34 gurbet_gelini12 O zaman sen de dışarda yedir parka götür yedir veya ne bilim açık alanlarda yedirmeye çalış demekki birilerini görünce yeme hevesi geliyor Benimde kızım aynı birilerini görünce yiyesi geliyor
Merve-250713 🙂🙂😁 kime sorsam dur daha yeni başlıyorsun diyor 🥴 o yüzden saldım gitti. Ama ağlama krizleri girdiğinde derin nefes aldırıyorrum işe yarıyor. Kendi de nefes alacam diye aklı dağılıyor
Rav-Ebu gurbet_gelini12 ay aynı benim kızım 22 aylık ve hiç birsey yemiyor bir abur cubur haa bide süt 🤧
Mervenes1907 gurbet_gelini12 arka dişi çıkıyor olabilir benim oğlum 3 hafta önce çıkardı arka disleri yemekten kesildi aynı şekilde nedeni ise meğer yemek yediği taraftaki arka dişi çıkıyormuş sonradan gördüm dikkat et ateş yapabilir ve yemek yediği taraf olduğu için ağrı yapar çok çocuğum çok kötü oldu ağzını acamiyordu yemekten kesildi calpol ve antibiyotik ile atlattık şimdi düzeldi çok şükür
Minikmucizem_10 gurbet_gelini12 25 aylik kizim 2 haftadir hic bisey yemiyir desem.Bildigin suyla yasiyir vallahi.
-Alaz2020- gurbet_gelini12 benimki de 14 Ağustos’ta iki yaşına girecek. Geçen bir iki hafta çok az yedi. Ama şimdi toparladı çok şükür. Donem dönem oluyor sanırım. Dışarıda falan yemeğe götürün belki açık havada iştahı açılır.
Kaan01 gurbet_gelini12 bnm.oglum 21 aylik zaten hep istahsiz bir cocuktu ayni sekilde devam . Balik yagi ve cinko veriyorum o bir ara istahini arttirmisti acikcasi zorlamiyorum yemk istemediginde iyice sogur diye
Balkupum2505 gurbet_gelini12 25 aylik oglum geçen hasta resmen ac durdu agzuni acmadi asla bu hafta avuc ici kadar anca yiyo dün 1 yumurtayi yiyemedi 😫 cok su iciyo ondanmi 2 yaş etkilerimi anlamadim bende