Ebru_91 38 günlüğüz bir kac gundur gozlerinde arada bir kayma oluyor. 5 gun once doktor kontrolumuz vardi ama doktor bununla ilgili bisey demedi merak ettim sizler de de var mi
Mucizeem Ebru_91 doktora bu haftaki kontrolümüzde sordum 2 ay 2 günlük kızım doktor en fazla 6. Aya kadar normal olduğunu söyledi
Portakal Ebru_91 2aylıkken muayeneye gitmiştim 4.ayına kadar normal 4aydan sonra devam ederse gel demişti
Sibellaa Ebru_91 korkutmak istemem ama çocuk nörolojisine de görünmenizi öneririm kafa içi baskılar ve bazı nörolojik durumlar göz kaymasına sebep olabiliyor.
Ebru_91 EgeDevrimErenwF size doktor birsey dedi mi acaba 4.ile 6 aylara kadar normal kabul ediliyormus duzelir dediler
Nevsevmom Yenidoğanın burnu yüzüne göre büyük olduğu için gözü burnunu görüyormuş o yüzden kayıyormuş bizdede oluyordu geçti 50 günlük şimdi
Ebru_91 Nevsevmom icim rahatladi hepinize tesekkurler insallah bizim ki de tez vakitte gecer ilk cocuk olunca insan daha tedirgin
Esraogey Ebru_91 biz de de oluyordu henüz küçük olduğu için göz kaşlarını kontrol edemiyor ondan kaynaklı
Sakura-chan Ebru_91 belirli bir süre kaslarına söz geçiremiyorlar. Benimkindede göz değil ama alt dudağı acaip titriyordu . Doktor normal kasları güçlendikçe düzelecek dedi
Deletedmom378 Ebru_91 her yeni doğan da oluyormuş benim de ilk bebeğim bende görünce çocuğu direk kayinvalidemin kucağına vermistim korkudan anne beyin kanaması falan mı geçiriyor bu çocuk dedim kadını aldı bi gülme yok kızım her bebekte olur bu diye 🤭🤭