Benkimimki çooook geçmiş olsun ,benim kızım da 6 aylıkken olmuştu öyle , sürekli serum fizyolojik yapıyordum ama genzi dönüyordu, bu soğana karanfil bağırıyorlar ya o iyi geldi , odada yalı Bi yerine koyabilirsiniz, Bi de coldmix diye bir şey var onu da yastığın kenarına ,tenine temas etmeyen bir yerine dökerseniz böyle viks gibi bir şey,rahatlatıyor onlar. Biz kocaman insanlar olduk hasta olunca biz bile zorlanıyoruz uykuya dalmakta uyumakta. Allah ım tez zamanda şifa versin rabbim esirgesin beterinden🌿🤲🏼🥰çok geçmiş olsun, uykularımızın yarısı bebeklerimizin olsun🙏🏻