Kızlar eşim korona oldu aynı ilde değildik eşimin 15. Gününde bir ile ziyaret amaçlı gittik ama eşim hala kötüydü orada 5 gün kalıp evimize döndük neySe eşimin 25. Günüydü benimde 7. Günümdü karantina bitmişti komşumu ziyaret ettim komşum şimdi korona olmuş ama görüşmemizfen 8 gün sonra sizce bizden mi bulaştı