cutebabymom Bebeğim 2-3 gündür çok huzursuz ve eskisine göre daha çok ağlıyor, düzeltilmiş ayına göre atak haftasına 6 gün var. Erkenden girmiş olabilir miyiz?
Kasev cutebabymom biz 3 aylığız aynı problem var. Kucakta ağlıyor arabada ağlıyor halbuki en sevdiği şeyler. Zor sakinleştiriyorum. Bence atak dönemlerinin herhangi bir günü yok ansızın geliyo gelenler 😅