Daha bebeğiniz çok küçük. Gece de gündüz de sık sık emmesi gerek. Geceleri sutunuz gelmiyorsa aç kalır. Bu da sarılık nedeni mesela yeni doganlarda sık oluyor. Bazen ne yesende artmıyor süt. Sık sık emzdirdikce artar inşallah ama bu süreçte süt bebeğe yetmiyorsa mama verilmeli bence. Mama zehir değil mecbur kalınca mama ile doyurun bebeğinizi.