Merhabalar. Bebeğim 2 aylık, başta bebek arabası almayı düşünmedim çünkü ilçede oturuyoruz, hatta köy, merkeze arabamizla bindebir gidiyoruz, akrabalara oturmalara gezmeye hep arabayla gidildiği için bebek arabası kullanacağım yer yok diye almadım ama görüyorum ki lazımmış merkezde kucakta veya pusette gezdirmek zor. Sağlam ve şimdiden iki üç yaşına kadar kullanabileceğim, otomobile koyabileceğim, kullanışlı pratik ve uygun bebek arabası öneriniz var mı? 🤗