Narab Oğlumun Doğum günü partisinde gelen alt ust takimla birlikte aldığım tüm yeni kiyafetleri ve kullandıklarımı attim. Butun çamaşırları ve carsaflari dahi birikmişti. O kadar kalitesiz bir takımmıs ki bordo rengi bütün kıyafetlerine pembe rengi vermiş.. Ağlamaktan kustum dahi. Çok üzüldüm. Ne yapmalıyım bilmiyorum. 60 derecede omo beyaz deterjan ile en uzun programa tekrar attim yıkıyorum O kadar özenerek guzel kiyafetler almıştım ki 1 kere bile giydiremeden hepsi mahvoldu. Normalde her aldığım kıyafeti ilktek yıkarım her ihtimale karşı hayatımda ilk kez böyle bir hata yaptım ve bedeli ağır oldu. Beyaz gömlekleri sari yeşil mavi gömlekleri hepsi hepsi pembe. Ne olur ise yarayan bir sey olsun ve hepsi duzelsin. Dolabında tek bir kıyafeti bile kalmadı hepsi boyandı
_YanakReisinAnnesii Narab renk geçtikten sonra tekrar yıkanırlarsa baya normale döndüklerini duymuştum , sizde tekrar yıkıyorsunuz umarım normale döner sizin adınıza ben bile üzüldüm benim de en korktuğum şeydir, inşallah daha etkili çözümü olan biri yazar geçmiş olsun 🥺
Syr Narab artık ne yapılır bilmiyorum ama ben bebeğimin kıyafetlerini atarken hep renk koruyucu mendil kullanıyorum. Yarım Bİle yetiyor sizde riske atmayın bundan sonra. Çok geçmiş olsun inşllah bir çözüm bulunur
MASU Narab çok bişey yapmaya gerek yok benim de aynısı başıma geldi bir iki yıkamadan sonra düzeldi renkleri yüksek ısıya da gerek yok geçiyor merak etmeyin
Narab _YanakReisinAnnesii kahroldum gerçekten. Tam 1 saat makine başında oturdum rengi akacak mi diye ama kopuk hep beyaz akiyor . Pembe renkler olduğu gibi duruyor. Daha 1 buçuk saattir var. Durduktan sonra hic beklemeden ayni şekilde tekrar yikayacagim
Narab Syr ilk kez duydum bunu. Kesinlikle alacağım. Zincir marketlerde var mı yoksa internetten mi siparis veriyorsunuz
mamanveutdormir Narab trendyolda renk ayrıştırıcı mendil yazıp bulabilirsiniz. kağıt gibi makinaya çamaşırdan önce bi tane ondan atıp sonra çamaşır ve çalıştırın renk geçirmiyor
brokoli Aglamayin. Gecmis olsun. 60 cok yuksek bir derece, insallah kuculmezler. Mavi kumas boyasi alin, sicak suya kiyafetleri koyup boyayi dokun, bari baska renge dönsünler
Narab MASU resmen perişan oldum. Sizin de gömleklerin beyaz kısımları boyanmış miydi? Yoksa renkli kıyafetler mi boyanmisti sadece
MASU Narab atlet zıbın her şeyi pembe olmuştu ard arda yıkadım düzeldi bu arada koslaya da yaptırabilirsiniz
AselinAnnesi34 Domestosun renkliler icin olan çamaşır suyuyla vanish kosla leke cikariyi karistirip geceden kaynar suya bas sabah yıka yeni gibi olur benimde başıma geldi bunlarla geçmişti
Narab AselinAnnesi34 domestosum yok evde. Vanish var. Vanish, leke çıkarıcı toz deterjan, omo beyaz toz deterjan, dalan bebek beyaz toz sabunu birlikte kullanıp kaynar suya basacağım. Karışımı hazırladım makinenin durmasını bekliyorum
baloglusss Narab bu kadar kimyasalı bi arada atarsanız o kıyafetlerin ağzı burnu bi tarafa gelir üst üste yıkamayın
Asyakus11 Narab benim öyle bi makine olmadı hiç ama bi kıyafetine olmuştu. Çamaşır sodasıyla kaynatmıştım ocakta temizlendi hiç kalmadı lekesi hatta. Ama sizin çamaşırınız çok fazla siz yine de bi deneyin derim.
Narab Asyakus11 simdi kaynar suda deterjana bastım sabah düzeltmemiş olursa ki hic düzeleceğe benzemiyor bunu da denicem