Iyi geceler herkese. Evcek grip gibi hastalandik ama bem 1 gunde gecirdim ustunden 1 hafta gecti bugunde kizim biraz oksurdu aksamda ateslendi 37.5 38 arasi hemen ates dusurucu surup verdim baktm inliyor hastaneye gittik onlarda bir ilac verdiler yatarken onu verdim biraz uykusunda yine arada inliyor acaba agrisimi vat bisey olurmu 6 aylik ilk defa rahatsizlamdi 🥲