Dfne1 canım öncelikle şunu unutma şu anda daha bebişin dünyaya yeni adapte olmaya çalışıyor onun tek güven bulduğu yer senin göğsün senin kokun o yüzden memeden çektiğinde ağlıyor aç olduğu için değik bu bir🙂ikincisi ise bebişler ilk ayda bıral kilo almayı doğum şişliğini atabilmek için kilo bile veriyolar her bebek in geçerli değil ama önce bir miktar veriyorlar sonra alıyorlar.hiiiç korkma Allahın izniyle bişeycik olmaz sen boool boool hee fırsatta emzir. Onun tek sığındığı güvendiği yer senin göğsün senin sıcaklığın. Şunu unutma her annenin sütü bebeğine özeldir. Yani sütüm bebeğimi doyurmuyor diye bişey yok. 👍👍