Selam herkeze, daha yeni covid olduğumu öğrendim. Bugün Bebeğim çok huysuzdu, sabahtan beri uyuyamadı. Dalsa ağrısı varmış gibi ağlayarak uyandı. Hapşırıyor. Ve kakasını yapmakta ve gazını çıkarmakta zorlanıyor. Galliba bebeğime covid geçirdim ve kendimi çok kötü hissediyorum…. Aceba Bebeğime bişi olmaz demi? Bebeğim 2 aylık… Sütüm azalırmı? Morelim çok bozuk…