AdaSimge Anneler merhaba 🤝🏻 Kızımın sol gözünde göz kapağı düşüklüğü var . Bunun için çok hastaneye gittik ve kim gördüyse ameliyat diyor . Kızım daha 4 aylık ameliyat ettirmeye kıyamıyorum . Konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Nazlican AdaSimge Çok düşük değilse şimdilik dursun ya çok küçük. İleride küçük bi iğneyle hallederler. Benimde biri düşük ben elletmedim mesela ama aşırı değil öyle
nazlimom_ AdaSimge benim arkadaşımın ablası göz kapağı kaldırma yaptırmıştı iğneyle 1 hafta gözlerini açamamış acıdan ama şimdi memnun