Kızlar şuan doona bebek arabası kullanıyorum. Hem oto koltuğu oluyor hem puset hem araba. Çok memnunum ama artık bebeğim sığmıyor oto koltuğ6 aldım doonayı satıp yerine bir bebek arabası alacağım. Baston ya da kabin dedikleri arabalardan alacağım. Travel sistem düşünmüyorum zaten bebeğim büyüdü. sizler nelerden memnun kaldınız aradığım özellikler
-arabanın hafif olması ( babaanne ve anneanne bebekle birlikte rahat kaldırabilmeli)
- çift yönlü olması
-süspansiyonu iyi olması