Eim2305 Kizlar kafam karıştı sağlık ocağında bir kadin daha onceden başladığını söylemişti 4. Ayda baslanilmiyor mu demir takviyesine yada bebegyn degerlerine gore mi anlamadim
Linam88 Eim2305 4. Ay da başlanıyor boşverin siz kadını doktorumuz ve sağlık ocağındaki hemşiremiz 4. Ay da başlattı bizi kan değerlerine bakılmaz daha cok küçük 9. Ay da kan değerlerine bakılıp devam mı diye kontrol edilir
Sontvbukucu Eim2305 4. Ayda baslaniyor canim sen bosver onu bunu. Degerlerine göre de bakılmaz zaten amaç eksikliği gidermek degil depoları doldurmak ki ilerde sorun yaşanmasın. 9. Ay ve 12. Ayda da tahlil yapılır değerlerine bakilir.
Sontvbukucu Eim2305 istedikleri kadar konuşsunlar bilimsel dayanakları var mi ona bakarım. Doktor ve normal bir insanın ağzından çıkan laf asla ayni olamaz.