Kızlar bebeğim 1 ay 22 günlük 3 gündür meme reddi yaşıyoruz asla emmek istemiyor emdiği zaman da 4 5 dakika emip uykuya dalıyor mama da veriyordum sütüm az olduğu için aynı şekilde onu da reddediyor sma kullanıyordum memnundum belki tadını artık sevmiyor aç kalmasın diye bugün hipp mama aldım hemen onu da biraz içti uyuya kaldı anlamadım içecek mi yoksa onu da reddeder mi deli olucam kaç gündür bu çocuk doymuyor halsiz başına gelen var mı ne yapayım ben