prensesannesiiiiiiiiii Canım bn 6. Ayından beri her gün 1 öğün mutlaka kırmızı et veriyorum. Diğer öğünde ne yaptıysam mutlaka ilikli kemik suyu katıyorum yemeğine. Hamdolsun daha hiç hasta olmadı maşallah yavrum. Hem çok besleyici hemde bağışıklığı için mükemmel bir şey. Konu ile alakasız ama yine de söylemek istedim, her gün mutlaka 1 tabakta ev yapımı yoğurt yediriyorum. O da probiyotik olduğu için çocuğun bünyesi sapasağlam oluyor Allah’a şükür 😊🌺