Eslemsri İki buçuk aylık bebeğim bu aralar sık sık ağlıyor. Elini ağzına koyup duruyor. Acaba dişle ilgili bir sorun mu var. Diş çıkarmaya hazırlik mi yapıyor acaba. Ağlıyor çünkü
Fstk Eslemsri ellerini tanıyor. Oral dönemde bebek. Yani Önce ellerini sonrada 1 yaşına kadar bulduğu her şeyi ağzına alacak. Böyle tanıyacak . Sorun yok . Diş değil yani