Dorugun-annesi Merhabalar bebeğimiz doğduğunda bir böbreği diğerine göre küçük denildi doktor ise şuan gelişiminde sıkıntı yok ama sintigrafi cektirmemizi istedi bizimle ayni yada benzer sorun yaşayan bilgilerini paylasabilirse sevinirim bebeğim 5 aylik
eylul19 Dorugun-annesi merhaba bız enfeksıyondan dolayı cektırdık.böbreklerde bır hasar oldu mu dıye.damardan ılac verıyorlar.2 saat sonra fılmı cekıyorlar .bebegın hıc kıpırdamaması gerekıyor.o yuzden uyutun dıyorlar ama benım bebegım uyumadan cekıldık kımıldamadı sorun yasamadık.15-20 dkka suruyodu yanlıs hatırlamıyorsam .sonuclarda 15 gun snra cıkmıstı
Dorugun-annesi eylul19 teşekkürleer bende çok tereddüt etmiştim ilaç zaraarli bebegime zarar verir diye 2 saatte çekiliyor diye duymuştum
eylul19 Dorugun-annesi rıca ederım.evet ılac dıyınce korkuyoruz keske gerek kalmasa ama malesef bazı hastalıkları öyle anlayabılıyorlar.umarım sonucunuz ıyı cıkar🙏🏻