meyrakus Kızım 5 aylık 1 aydır saçlarım dökülmeye başladı. Son zamanlarda aşırı dökülüyor avuç avuç hayatımda hiç saç dökülmesi yaşamadım.herkes diyor ki bebeğin seni tanıyor ondan ama ne alaka bilemedim gerçekten böyle mi? Öneriniz var mı iyi gelen birşey
1prens_2prenses meyrakus evet öyle diyorlar ama en küçüğüm 32 aylık avuç avuç dökülüyor saçım 32 yaşındayım hic dokulmenisti bu kadsr
oglumuz01 meyrakus benimde aynı hiç dökülmüyordu yattığım yastıkta bile saçlarımı görüyorum her yerde saçım var saçlarımı taramaya korkar oldum. Ama doğumdan 6 ay sonra geçtiğini söylüyorlar ben de 4 aylık anneyim
tugba12 meyrakus benimde baya baya önlerim açılmısti. Okadar para verdim dogal dogal denen urunlere hicbiride işe yaaramadi. Kizim tam 1 yasina girdiginde krndiliginden durdu. Hormonlar yavas yavas normale donuyor bu da bir surec duzelicektir emin ol.
Deletedmom_61 meyrakus 1prens_2prenses oglumuz01 tugba12 Kızlar benim önceden dökülürken cildiye doktoru bı şampuan demişti kendin aliyorsun yine onu aldım inanın 2-3 yıkamada farketti Cystiphane diye bir şampuan araştırabilirsiniz
meyrakus oglumuz01 aynen duş almak istemiyorum duş alınca heryer batıyor saçtan evde en sevmediğim şey saç ama malesef suan heryer benim saçım inşallah en kısa sürede düzelir
Alvindmrkl tugba12 inşallah benim de düzelir ya önler açıldı çok üzülüyorum dökülmezdi böyle 3 aydır koparak dökülüyor kızım 8 aylık 🥲
meyrakus oglumuz01 tabi 3 ay kan ilacına 4 ay d vitaminine devam ettim. Emziriyorum acaba onunda etkisi var mıdır bilemiyorum
Keremanne Benim bebeğim 5 aylık oldu saçlarımda aşırı bir dökülme olmadı. Doğumdan beri doktorun verdigi demir ilacını hiç bırakmadım onun etkisi olduğunu düşünüyorum.
Alvindmrkl Deletedmom_61 saol bende baktım yorumlara iyi gözüküyor denemediğim kalmadı şampuan değiştirmekten de kepek kaşıntı başladı 😭
Enesra meyrakus belli bir zaman sonra geçiyor. Benimde döküldü öyle ki günde 2 3 defa süpürge açtım. Şu an bebeğim 6bucuk aylık kesildi. Zamanla geçecek emin olun
Alvindmrkl meyrakus benim de ya psikolojim bozuldu bu yüzden yanlardan açılmaya başladı çok üzülüyorum amla yağı aldım bioxsin falan ama hala aynı taramak istemiyorum 😢😢😢 benim boyattıktan sonra oldu çok aşırı pişmanım ya 😢😢😢😢
Deletedmom_61 Alvindmrkl bide ben küt ten bir tık uzun kestirdim öylede kolay taraninca azaldı bide dediğim sampuanla
Mervenes1907 Doğum sonrası saç dökülmesi normal aşırı dökülüyor evet sabah uyanınca yastık avuç avuç saç bir süre sonra geçiyor benimde şimdi normal oğlum 2 yaşında
Karaoglannesi meyrakus cocuklardan sonra saclar cok dokuluyor malesef hamilelik emzirme derken vitamin kalmiyor vücutta