Benim bebeğimde şuan 8.5 aylık uykudan 1 saat önce kadar yapıp veriyorum bazı günler ama gece kalkmasını pek önlemiyor açıkçası, bazen iştahsız oluyo ve yemiyo öyle gecelerde de hemen hemen aynı saatlerde uyanıp emmek istiyo alışkanlık sanırım birazda