2 aylık bebeği sallamadan bıraktırmak çok kolay . Aklı ermeden bıraktırın bence kendi kendine de uyur bu bebekler .Doğduğundan beri kendi uyuyor kızım hiç uyutmadım müzik açıp yatağına bırakıyordum ya da ana kucağına orada uyurdu .2 yaşında şuan yastığını getirir uykusu geline yatar .Nasıl alıştırırsan öyle gider