Merhaba arkadaslar sezeryan olali 6 ay bitti nerdeyse ama hala karnima dokununca acıyor dikiş yerinin 2 parmak üstü özellikle sağ taraf bazen bebeğim oynarken tekme atıyor cok canim yaniyor ne kadar zaman daha sürer bu acı benzer durumu yaşayan var mi aranızda..