OmerAslannn sizinkisi bizimkine göre çok çok düşük, biz bu enzim yüksekliği yüzünden 5 gün hastane de kaldık ilaçla düşürüldü sebebini sorarsan eğer inan hicbir sebep bende bilmiyorum neden böyle oluyor doktorlar da pek birşey anlamadı o sıralar gripti , grip ve ilaç kullanıma bağlı deyip 365 e düşünce değeri taburcu ettiler bu sıra da tabi ki bir çok virüsle alakalı testler falan yaptılar hepatit vs onlara bakıldı hepsi negatif geldi , düzenli olarak kan veriyoruz şuan yine hasta ve yine yükseldi 500 e yakın bi değerimiz var tekrar gastro ya gidicez yarın bu ikinci yükseliş olduğu için yüksek ihtimalle genetik gibi araştırmalara girecek