Metehan2222 ben kızıma yaptırdım hiç bişey olmadı iyiki de yaptırmışız , demekki sizin bebeğinizin bünyesiyle alakalı . Aşıdan olduğuna eminnmisiniz okadar rahatsız olduysa keşke bir doktora götürseydiniz , benim kendi doktorum bu aşıyı mutlaka ama mutlaka yaptırmamı önermişti yaptırdıktan sonra bir yan etkisi ateş vs yaparmı diye sorduğumda hayır yapmaz demişti ve yapmadı da sizin Allah korusun başka bir probleminiz olabilir bence mutlaka bir doktora danışın